Jak wygląda produkcja reklamy?

Właściwie kreacja i produkcja reklamy. Wszystkie dotychczasowe zlecenia THINKINGmedia dotyczyły wykonania
kompleksowej usługi (bez zakupu mediów). Filmy reklamowe mają do spełnienia ściśle określone zadanie.
Aby je dokładnie zdefiniować, wspólnie z Klientem przygotowujemy brief reklamowy. Na jego podstawie powstają
propozycje kreatywne i scenariusz. Realizujemy cały proces: kreację, produkcję, postprodukcję dźwięku i obrazu,
dostarczamy materiały emisyjne. Przeczytaj
komentarze Klientów.

Ile kosztuje film?

Prawdopodobnie chcesz od razu wiedzieć jaki będzie koszt wykonania usługi. Dokładna wycena jest możliwa dopiero
na podstawie gotowego scenariusza ale możemy określić przedział kosztów, w jakim zazwyczaj mieści się produkt,
którego potrzebujesz.

Jak określamy budżet produkcji?

  1. 1.Możemy określić przedział kosztów na podstawie zarysu scenariusza.

  2. 2.Pokaż nam efekt, jaki chcesz uzyskać na podstawie filmu referencyjnego.

  3. 3.Możemy dostosować technologię produkcji do przeznaczonego na projekt budżetu.

Proces produkcji

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

Proces produkcji filmu dzieli się na okres przygotowawczy, zdjęciowy i okres postprodukcji. Określamy kto jest odbiorcą przekazu i jaką funkcję ten przekaz ma spełniać. Sugerujemy optymalny czas trwania filmu i docelowy kanał emisji (www, monitor, projektor, tablica diodowa itp). Pomagamy Klientom opracować scenariusz i doradzamy jak w atrakcyjny sposób przenieść jego treść na ekran. To oznacza, że przygotujemy propozycje kreatywne, opracujemy wybraną przez Ciebie koncepcję i ją zrealizujemy.

Często zadawane pytania

Koszt produkcji

Co wpływa na koszt produkcji filmu?

Koszt produkcji filmu w dwóch słowach to ekipa i sprzęt. Profesjonalna produkcja jest efektem pracy wielu osób
o wąskich specjalizacjach, co wie każdy, kto wytrzymał do końca napisów końcowych dowolnego filmu fabularnego.

Przy krótkich formach filmowych ilość osób w ekipie jest oczywiście ograniczona, ale nadal powinni się w niej znaleźć
przedstawiciele głównych pionów: reżyser, operator obrazu, kierownik produkcji, scenograf, kostiumograf, scenarzysta, montażysta, kolorysta, animator, operator dźwięku. To już 10 osób. Dodajmy podstawowy sprzęt zdjęciowy: kamerę,
obiektywy, oświetlenie, silne jednostki z oprogramowaniem do montażu dźwięku i obrazu. W praktyce wszystkie formy
wymienione na stronie USŁUGI (poza reklamą) realizują jeszcze mniejsze zespoły. Wynika to z ograniczonych budżetów,
małej mierzalności efektu oddziaływania filmu w krótkim okresie czasu. Być może te informacje są niepotrzebne,
ale staramy się budować świadomość złożoności procesu produkcji. Kierujemy tę informację do wszystkich,
którzy oczekują wysokiej jakości produktu w wykonaniu dwuosobowego zespołu.

Dlaczego reklamy są takie drogie?

Produkcja reklamy zwykle nie jest tania, ponieważ musi sprostać wysokim standardom jakościowym i technicznym.
Wymaga większego nakładu pracy, większego zespołu i dodatkowego sprzętu zdjęciowego. Myślimy, jak dostarczyć
wysokiej jakości produkt za rozsądną cenę. Zobacz filmy reklamowe zrealizowane przez THINKING na
kanale YouTube.

Czy ja rzeczywiście potrzebuję ten film?

Wideo jest świetnym narzędziem sprzedażowym, dzięki któremu możesz Twój przekaz dociera szybciej, jest ciekawy
i można go wykorzystać na wielu platformach. Jeżeli naprawdę masz jeszcze wątpliwości, na stronie głównej THINKING znajdziesz wiele statystycznych i naukowych dowodów, uzasadniających Twoją decyzję. Jeżeli jednak chcesz wiedzieć
więcej, przeczytaj ten paragraf. Rosnąca popularność wideo w sieci to nie przypadek. Wideo jest znacznie ciekawsze
niż tekst i łatwiejsze do zapamiętania. Mimo to, marketerzy i właściciele firm nadal niechętnie decydują się na produkcję wysokiej jakości treści wideo ze względu na jej pozornie wysoki koszt. Marketerzy opierają się dzisiaj na twardych danych
i potrzebują więcej informacji aby uzasadnić tę inwestycję oraz zrozumieć, w jaki sposób przełoży się ona
na nowe kontakty handlowe, zwiększy konwersję oraz sprzedaż.

Kim jesteśmy?

W czasach płynnej nowoczesności wszelkie tradycyjne określenia wyają się być nieaktualne. Szczególnie w branżach,
które tak bardzo zmieniły się w wyniku cyfrowej rewolucji. THINKING to mała agencja reklamowa i firma produkcyjna
w jednym. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej formie działalności możemy zaoferować najlepszy na rynku
współczynnik ceny do jakości przy zachowaniu profesjonalnej obsługi. Wiemy, że nazwa firmy jest śmiała,
ale załóżmy, że każdy powinien wyznaczyć sobie jakiś cel i ten cel powinien być dobrze widoczny.

THINKING

Co robimy?

Zajmujemy się kreacją oraz produkcją wszelkich form audiowizualnych, w szczególności produkcją filmów reklamowych,
filmów promocyjnych, szkoleniowych i prezentacji multimedialnych. Pracujemy ze sprawdzoną grupą doświadczonych
realizatorów filmowych. Mamy na koncie projekty dla takich marek jak Rossmann, Dun and Bradstreet, Bisnode,
Top Secret, Gino Rossi.

Lokalizacja

Firma jest zarejestrowana w pięknym mieście Łodzi, ale w erze mobilności nie ma to już większego znaczenia.

Dlaczego jakość filmu jest istotna?

Konsumpcja materiałów wideo przenosi się do internetu i ten kanał notuje obecnie ogromny wzrost popularności.
Technologia umożliwiająca produkcję nigdy nie była tak łatwo dostępna a sieć umożliwia bezkosztową emisję.
Dlatego należy zwracać szczególną uwagę na jakość wykonania a przede wszystkim wartość przekazywanej treści.
Raz wykonany, profesjonalny produkt może służyć firmie przez wiele lat. Może mieć wiele zastosowań.
Umieść film na stronie głównej serwisu www, firmowym kanale YouTube, wykorzystaj jako dodatkowe
narzędzie dla handlowców lub wprowadzenie na spotkaniach biznesowych lub targach.

Ogólne

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij je tutaj a odpowiedź dodamy do listy.

FAQ

Badania & Wskaźniki

Według 71% marekterów, wideo jest najbardziej skuteczne a 52% twierdzi, że ma najwyższy ROI ze wszystkich rodzajów marketingu treści. Średnia wartość konwersji stron www zawierających wideo to 4.8% w porównaniu do 2.9% dla stron
bez wideo. Blogi zawierające wideo mają 15% większe zaangażowanie i czas spędzony na stronie niż strony z samym
tekstem i obrazkami. Wideo na LP mogą zwiększyć konwersję o 86%. Wideo w mailingu może zwiększyć CTR o 55%
a konwersję o 24%. Badanie przeprowadzone przez Liveclicker wśród największych operatorów e-commerce wskazują,
że większa ilość produktowych filmów wideo oznacza wyższe średnie wartości zamówień. Sprzedawcy, którzy umieścili
wideo na więcej niż połowie stron produktowych wygenerowali o 68% wyższe średnie zamówienia niż ci,
którzy umieścili wideo na mniej niż 1/4 stron.

Żródła: b-tv.com marketingland.com invodo.com blog.getresponse.com